zondag 9 september 2012

Leuk voor een rijbewijs


Op een taupekleurige kaart een gebroken witte ondergrond door de Bigshot gehaald met een embossability met bruine distress inkt (vintage photo geloof ik) De eend is een stempel die ik op een uitgestanste nestability heb geplakt en die weer op een grotere nestability heb geplakt (de grotere is van geel papier). Beide nestabilities heb ik met distress inkt behandeld (mustard seed, mijn favoriet geloof ik). Het label heb ik uitgestanst met een Movers en Shapers van Tim Holtz, vervolgens met vintage photo beïnkt en gedroogd, met Stazon 'rusty brown' gestempeld en daar blanke embossingpoeder overheen gestrooid. Drogen en dan lijkt de tekst die ik heb gestempeld (is zo'n onleesbare achtergrondtekst) er op te liggen.

Ergens vind ik de kaart wat saai, maar ik weet niets om 'm goed aan te vullen. Misschien als er iets van 'Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs in het goud op komt, dat dan genoeg is? Mocht iemand suggesties hebben, dan hoor ik dat graag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten