maandag 18 februari 2013

Heerlijk geknoeid weer....

Die PanPastels, wat zijn die verslavend.......
En wat ben ik toch blij met mijn regenboog inkpad...


Ik ben begonnen op de 'tegenpagina'
van deze artjournal pagina te bespuiten met water en Dylusions inkt. Daar heb ik deze pagina overheen gelegd om een spiegelbeeld te krijgen. Dat lukt bij mij dus nooit goed, en ik werk de pagina's altijd bij, waardoor het spiegelbeeld meestal niet meer terug te vinden is.

De dots heb ik met een Dylusions sjabloon en gesso gemaakt en het idee eerlijk gejat van Droog, droger, droogst.

De randen aan de onder en de bovenkant is met mijn regenboog inkt gedaan, en het is zowaar goed gelukt.

1 opmerking:

  1. Haha, die is goed! Leuk om te maken hè? Ik ga het ook vast nog wel eens doen in mijn artjournal. Of op een kaart. Ik ben wel jaloers op je regenboog stempeldoos. Die moet ik ook nog eens ergens scoren.
    Weer een leuke pagina erbij...........

    BeantwoordenVerwijderen