zondag 26 januari 2014

Beetje laat, maar goed, beter laat dan nooit. Mijn kerstkaarten voor 2013.



Het is wat laat, maar ik wilde jullie toch wel graag mijn Kerstkaarten van afgelopen Kerst laten zien. Vooral omdat het hele snelle kaarten zijn.

En het klinkt raar, maar ik heb geen Te Gekke Krijtjes gebruikt.

De overzichtsfoto die ik had gemaakt was helaas bewogen, dus die ga ik niet plaatsen.




Dit is dus een hele snelle kaart. Dubbelzijdig Kerstpapier van Martha Stewart met een ronde flip-it van Sizzix door de Bigshot halen.

Ik heb ooit bij het Kruidvat Sticky Shapes met Kerstfiguurtjes gekocht. Die lekker overgoten met verschillende kleuren glitter en hier en daar een Kerststickertje. Een Kerst tekststicker erbij en klaar is Kees, ehhhhhh Erica.











Zo heb ik er wel een stuk of 10 op een middag gemaakt.

Nog 2 andere snelle Kerstkaarten


Van wat restpapier van Martha Stewart heb ik met zo'n Cart Us stans een achtergrondje uitgestanst en de randjes terug gevouwen, zodat er een rood cirkeltje ontstaat. Met mijn nieuwe Rudolf stans van Marianne Design heb ik uit rood peperpapier het rendier uitgestanst. Met mijn kleine labelstans van Movers en Shapers (Sizzix) heb ik uit datzelfde peperpapier het labal gestanst. Met witte embossingpoeder heb ik de stempel gezet.

De rand van de kaart heb ik met rode distressinkt (barn door) bewerkt en links in de hoek heb ik gestempeld met rode glitter embossingpoeder. Wat stickertjes hier en daar en alweer klaar!


Van een kerstpapierblok een leuke achtergrond uitgezocht. Zoals hierboven nu een grote label en een Rudolf gestanst uit rood peperpapier.

Weer met witte embossingpoeder gestempeld op het label.

Een gezellig zilverkleurig stickerlintje en wat kerststickertjes. En alweer klaar.




1 opmerking:

  1. Zo zonder Te Gekke Krijtjes toch hele leuke kaarten gemaakt.Ze zijn lekker vrolijk en mooi papier gebruikt. Top.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen