dinsdag 24 februari 2015

Zo uit mijn comfort zone gestapt.... Zo niet mijn ding....


Eens enorm uit mijn comfort zone gestapt. Met alleen paars en roze (oké en wit, zwart en blauw) geprobeerd een gezicht te schilderen met acrylverf. (Zonder ook maar 1 voorbeeld, gewoon begonnen...) Daarna de ogen met zwarte micron pen en blauwe spectrum noir stift en de mond en achtergrond met stabilo's. Ik ben aan het doodelen geslagen, maar mijn kat moest zich er weer zo nodig mee bemoeien. Hij begon te kwijlen boven mijn canvas. En de stabilo's begonnen door te lopen. Toen heb ik er meer water op gesprayd en heb ik een redelijk grove kwast gepakt. Wat distress inkt en stains erbij een achtergrond gemaakt.

Alhoewel het mijn ding echt niet is, ben ik niet echt ontevreden.

4 opmerkingen:

  1. Het is idd niet makkelijk om zoiets te maken. Wel leuk gedaan ... En je kan er alleen maar uit leren niet? Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het dapper dat je dat met maar 2 kleuren voor elkaar hebt gekregen. Erg leuk!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen