maandag 10 juni 2013

De resultaten van mijn gelliplate achtergrondjes / The results from the gelliplate backgrounds

Een paar maanden geleden heb ik jullie wat tussenresultaten van mijn gelliplate ervaringen laten zien. Ik wil jullie nu graag het resultaat laten zien van 2 van de 3 achtergronden.




De eerste heb ik op een cremekleurige kaart geplakt, daarover een plaklintje met 3 druppels van de perlenpen. De bloem is van Noor design Vintage Flourishes, het achterste blad heb ik nauwelijks bewerkt. De voorste heb ik eerst bespoten met bruine Dylusions inkt en daarna nog bewerkt met pine needle distress inkt. Het labeltje is van Movers en Shapers van Tim Holtz. De stempel is van Joy.

De tweede heb ik op een fuchsiakleurige kaart geplakt. De groene bladeren en de witte 'bloem' zijn van Creatables van Marianne Design.


A view months ago I showed you some backgrounds I made with my gelliplate. Now I want to show you 2 results.

The first one I glued on a creamcoloured card. A already glued ribbon on the left, with 3 dots of my perlenpen. The flower I made with Noor design Vintage Flourishes. The yellow one I didn't do anything special with. The brown/green one I sprayed with Dylusions brown ink and after that with pine needle distress ink. The label is made with Movers and Shapers of Tim Holtz. The text stamp is from Joy.

The second background I glued on a fuchsiacoloured card. The green leaves and the flower are from Creatables of Marianne Design.

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden. Je raakt er aardig in thuis. Ik vind de gelliplate nog wel moeilijk, maar moet meer oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen