maandag 18 maart 2013

Te Gekke Krijtjes, PanPastels en embossingpoeder cupcake kaart


Zo'n achtergrond met diepte (geel, rood en zwart), dat moet toch ook met andere kleuren kunnen. Waar ben ik aan begonnen...... Zeker 3 pogingen ondernomen voordat er een beetje een achtergrond uitkwam. Begonnen met lichtroze, daaroverheen met lila en vervolgens met zwart.


Daarna de cupcakestempel gezet met Versamark en met roze embossingpoeder besprenkeld. Even de heater erop natuurlijk. Daarna de stempel uitgeknipt en ingekleurd met PanPastels. Gefixeerd uiteraard.

Toen was de kaart nog niet af. En daar ging het ook fout. De onderkant is een strookje paars linnenpapier, wat net niet goed afgesneden is en ook nog eens scheef geplakt zit. Maar goed, het kan er mee door.

Daar ook weer een stempel op gezet met Versamark en roze embossingpoeder.
De gouden randjes gingen ook niet goed, ze braken constant. Als je dan een stukje hebt zitten, dan kun je maar beter doorgaan, maar recht kreeg ik ze echt niet.

Toch ben ik niet ontevreden over het resultaat.
Morgen maar eens iemand mee verrassen.

4 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad leuk geworden!! Vooral met die cupcakestempel!! Waar heb ik die eerder gezien (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, volgens mij heb ik die van iemand gekregen. Weet het niet meer zeker :-)

      Verwijderen
  2. Je hebt de smaak wel te pakken, zeg!!!!! Hij is super! Leuk die stempel en folder. Mooie achtergrond. Die kleuren zal ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze vind ik echt heel mooi met de achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen