zaterdag 23 maart 2013

Workshop Technieken waaier deel 2 met Te Gekke Krijtjes

Dat ik verslaafd was aan de Te Gekke Krijtjes, dat wisten jullie al. Gisteren op de Knotsgekke Kaartendagen waren wij de eersten die de Technieken waaier deel 2 aangedurfd hebben. (Ik ben heel benieuwd of er inmiddels meer mensen zijn die het hebben aangedurfd! Het was zo leuk!!)


We zijn dik 2 uur bezig geweest en daarna hebben we besloten om het matten en het perforeren maar thuis te doen.

Wat heeft Sannie een leuke workshop bij elkaar verzonnen. Het was echt zo ontzettend leuk om te doen. We hebben ook regelmatig aan het langslopende publiek uitgelegd wat we aan het doen waren.

Sommige mensen dachten dat het encaustic art was, of PanPastels en andere mensen waren er van overtuigd dat sommige technieken met inkt waren gekleurd. Maar nee, het waren echt alleen maar Te Gekke Krijtjes. Oke, soms wat Stazon, maar dat was meer als finishing touch.

Ik ben echt superblij met mijn waaier!!

3 opmerkingen:

  1. Ik zal blij zijn als deze waaier op haar blog komt. Kijk er ook naar uit om de nieuwe technieken te leren kennen. Hopelijk zijn er nog meer geïnteresseerden die aan de kijtjes gaan. Ben er echt verslaafd aan. Jullie hebben duidelijk een leuke dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In ieder geval één van de technieken staat al op Sannie's blog (die met dat gras en de bergen, daar heeft ze vorige week ook een kaart mee gemaakt)

      We hebben echt een hele leuke dag gehad inderdaad. En mijn verslaving is nu nog groter dan voorheen....

      Verwijderen
  2. Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Het was ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen